ПЛАН МЕРОПРИЯТИЙ ПО РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА «ШКОЛА-ТЕРРИТОРИЯ ЗДОРОВЬЯ»

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

_______________   В.В. Майсюк

__________________ 2020 г

 

 

План мерапрыемстваў

Дзяржаўнай установы адукацыі

“Арлоўскя сярэдняя школа

” па рэалізацыі праекта

“Школа – тэрыторыя здароўя” на 2020/2021

п/п

Мерапрыемствы

Тэрмін правядзення

Адказныя

1. Арганізацыя адукацыйнага працэсу. Рэжым работы ўстановы

1.1.

Расклад спецыяльна-арганізавай дзейнасці, вучэбных, факультатыўных заняткаў. Аптымальная арганізацыя навучальнага дня і тыдня з улікам магчымых нагрузак для навучэнцаў розных узроставых груп

жнівень,

студзень

Адміністрцыя

1.2.

Планаванне і арганізацыя работы ўстановы адукацыі ў шосты школьны дзень

жнівень,

на працягу года

Міцкевіч М.У.

1.3.

Арганізацыя навучання на даму

жнівень,

на працягу года

Зельманчук С.С.

1.4.

Работа педагогаў, накіраваная на фарміраванне здаровага ладу жыцця праз вучэбныя прадметы, спецыяльна арганізаваную дзейнасць (АБЖ, фізічная культура і здароўе, біялогія, хімія, гісторыя, літаратура, геаграфія і інш.)

па вучэбным праграмам,

на працягу года

Педагогі

1.5.

Размеркаванне навучэнцаў па групах заняткаў па фізічнай культуры

жнівень,

студзень

Класныя кіраўнікі

1.6.

Арганізацыя інтэграванага навучання і выхавання, работы пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

жнівень,

на працягу года

Зельманчук С.С.

1.7.

Стварэнне ўмоў і забеспячэнне матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення ўрокаў фізічнай культуры і здароўя

пастаянна

Скулвец І.У.

Аўсянік В.В.

1.8.

Улік наведвальнасці заняткаў

пастаянна

класныя кіраўнікі

1.9.

Арганізацыя ў рэжыме навучальнага дня:

- правільнае размяшчэнне навучэнцаў пры пасадцы;

- фікульхвілінка  на занятках, уроках (дашкольныя групы, 1-11 класы);

- гімнастыка для вачэй на кожным уроку;

- рэжым праветрання;

- дынамічныя паўзы паміж урокамі

штодзённа,

пастаянна

настаўнікі, класныя кіраўнікі

1.10.

Асветніцкая дзейнасць і прапаганда па пытаннях аховы і зберажэння здароўя: - праз правядзенне урокаў па АБЖ; - правядзенне класных гадзін, гутарак, круглых сталоў і інш. па пытаннях захавання здароўя з удзелам супрацоўнікаў ЦРБ;

- правядзенне бацькоўскіх сходаў

згодна з планам

выхавальнікі, настаўнікі, класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны, педагог-арганізатар

2. Кантроль за вучэбнай нагрузкай

2.1.

Рацыянальнае размеркаванне кантрольных работ

графік

Зельманчук С.С.

2.2.

Кантроль за дазіроўкай дамашніх заданняў

згодна з планам самакантроля

Зельманчук С.С.

3. Захаванне санітарна-гігіенічных нормаў

3.1.

Выкананне санітарна-гігіенічных нормаў у будынках установы адукацыі

пастаянна

Адміністрацыя

3.2.

Стварэнне бяспечных умоў на тэрыторыі ўстановы для навучальных, гульнявых заняткаў і адпачынку

пастаянна

Адміністрацыя

3.3.

Забеспячэнне светлавога і цеплавога рэжыму ва ўстанове

пастаянна

Адміністрацыя

3.4.

Своечасовы інструктаж па ахове працы і выкананні патрабаванняў санітарна-гігіенічных нормаў работнікаў установы адукацыі, правядзенне навучання па правілах бяспечных паводзін вучняў

пастаянна

Адказныя асобы

4. Медыцынскае абслугоўванне

4.1

Збор інфармацыі пра стан здароўя дзяцей

верасень

Класныя кіраўнікі

4.2.

Медыцынскія агляды, прышчэпкі навучэнцаў

згодна з планам

Марыніч А.У.

4.3.

Праходжанне медыцынскіх абследаванняў работнікамі ўстановы адукацыі

згодна з графікам

Работнікі ўстановы

4.4.

Аказанне першай даўрачэбнай дапамогі дзіцяці

па неабход-насці

Педагогі

4.5.

Работа па падрыхтоўцы да аздараўлення навучэнцаў на працягу года і ў канікулярны перыяд.

згодна з планам

Міцкевіч М.У.

4.6.

Кантроль за станам здароўя вучняў пасля хваробы (наяўнасць даведкі)

 

Класныя кіраўнікі, выхавальнікі дап. адукацыі

5. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне адукацыйнага працэсу

5.1.

Дыягнастычная дзейнасць па розных напрамках аховы псіхічнага і фізічнага здоровья навучэнцаў

на працягу года

Грышчук Г.І.

5.2.

Сацыяльная падтрымка малазабяспечаных і сем’яў,  якія маюць у гэтым патрэбу

згодна з планам а педагога сацыяльнага

Прындзюк Ф.А.

5.3.

Забеспячэнне пераемнасці паміж ступенямі навучання

у адпаведнасці з планам работы

Зельманчук С.С.

5.4.

Фарміраванне карэктных этычных адносін да асобы дзіцяці і яго здароўя

пастаянна

Класныя кіраўнікі, педагогі, выхавальнікі дад. адукацыі

6. Арганізацыя здаровага і рацыянальнага харчавання навучэнцаў

6.1.

Аргнізцыя  харчавання

верасень

Міцкевіч М.У.

6.2.

Выкананне графіка харчавання

пастаянна

бракеражная камісія

6.3.

Кантроль за адпаведнасцю штотыднёвага меню прыкладнаму і якасці прыгатаваных страў

штодзённа

Бракеражная камісія, савет па харчаванні

7. Фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работа

7.1.

Прапаганда і навучанне прыёмам захавання здароўя на занятках АБЖ, фізічнай культуры і здароўя, біялогіі.

на працягу года

Настаўнікі

7.2.

Ахоп навучэнцаў пазакласнай фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работай

верасень

Скулавец І.У.

Аўсянік В.В.

7.3.

Арганізацыя пазаўрочных спартыўных мерапрыемстваў (Дні здароўя, спаборніцтвы)

згодна з планам

Скулавец І.У.

Аўсянік В.В.

8. Выхаваўчая работа

8.1.

Мерапрыемствы ў рамках раённых, абласных, рэспубліканскіх, міжнародных акцый, конкурсаў, аглядаў, спаборніцтваў, турніраў па здароваму ладу жыцця

на працягу года

Класныя кіраўнікі, выхавальнікі, педагогі

           

8.2.

Мерапрыемствы  па  пажарнай бяспецы: рэйды, акцыі, сустрэчы з супрацоўнікамі  Столінскага  РАНС, конкурсы, выставы і інш. з улікам узросту дзяцей (1-4 кл., 5-8 кл., 9-11 кл.)

на працягу года

Класныя кіраўнікі, выхавальнікі, педагогі

8.3.

Мерапрыемствы па фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця, у т.л. у  рамках штогадовай унутрышкольнай  і  раённай спартакіяды навучэнцаў: спартыўныя спаборніцтвы, конкурсы малюнкаў і плакатаў, таварысцкія сустрэчы, акцыі,  сямейныя спартландыі, сустрэчы  са спецыялістамі УЗ “Столінская  ЦРБ”, анкетаванне  і інш. з улікам узросту дзяцей (1-4 кл., 5-8 кл., 9-11 кл.)

на працягу года

Класныя кіраўнікі, выхавальнікі, педагогі

8.4.

Удзел грамадскіх аб’яднанняў  у мерапрыемствах па здароваму ладу жыцця з улікам узросту дзяцей (акцябраты, піянеры, БРСМ)

на працягу года

Прындзюк Ф.А.

актыў БРСМ, актыў БРПА

9. Кантроль за станам здароўя навучэнцаў

9.1.

Кантроль за арганізацыяй харчавання

штодзённа

Адміністрацыя

9.2.

Кантроль за выкананнем санітарных правілаў і нормаў, аховы працы, правіл бяспечных паводзін

пастаянна

Адміністрацыя

9.3.

Кантроль за станам пазакласнай і выхаваўчай работы

згодна з планам работы ўстановы

Адміністрацыя

9.4.

Кантроль за якасцю адукацыйнага працэсу, кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў, адукацыйнага працэсу дашкольных груп

згодна з планам работы ўстановы

Адміністрацыя