ПИТАНИЕ

ГРАФИК проведения рейдов-проверок по организации питания Советом по питанию на  2023/2024 учебного года

УТВЕРЖДАЮ

Директор школы

____________ В.В. Мойсюк

____________ 2023г

                                                                                             

ГРАФИК

проведения рейдов-проверок

по организации питания

Советом по питанию

на  2023/2024 учебного года

 

Дата

проведения

 

Ответственный

26.09.2023

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

24.10.2023

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

28.11.2023

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

19.12.2023

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

30.01.2024

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

27.02.2024

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

19.03.2024

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

30.04.2024

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

28.05.2024

Мойсюк В.В.

Мицкевич М.В.

 

свернуть

ГРАФІК прыёму ежы на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

__________В.В. Майсюк

_____________ 2024г

 

 

ГРАФІК

прыёму ежы

на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года

 

         Гадзіны

Класы

9.40-9.55

ГПД (1,2,3,4 класы)

11.30-11.45

5,6,7

12.25-12.40

8,9,10,11

14.15-14.30

ГПД (1,2,3,4 класы)

16.10-16.25

ГПД (1,2,3,4 класы)

 

 

 

                                    Узгоднена  повар                                                          В.П. Скулавец  

свернуть

Аб арганізацыі харчавання вучняў у 2023/2024 навучальным годзе

Аб арганізацыі харчавання вучняў у 2023/2024 навучальным годзе

 

         На падставе артыкула 40 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Закона Рэспублікі Беларусь ад 6 студзеня 2009 г. № 9-З “Аб сацыяльнай абароне грамадзян, якія пацярпелі ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС”, пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14.10.2019 № 694 “Аб арганізацыі харчавання вучняў” (са змяненнямі і дапаўненнямі), пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23.08.2023 № 555 “Аб змяненні пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 27 красавіка 2013 г. № 317”, на падставе пратакола пасяджэння камісіі па арганізацыі бясплатнага харчавання вучняў ад _31.08.2023_ № _1__,

 

ЗАГАДВАЮ:

  1. Арганізаваць навучэнцам за кошт бюджэтных сродкаў аднаразовае харчаванне ў навучальныя дні згодна з устаноўленымі Урадам Рэспублікі Беларусь грашовым нормам расходаў на харчаванне:

1.1. ва ўзросце 6 - 10 гадоў для 10 вучняў на суму 2,29 руб.;

1.2. ва ўзросце 11 - 18 гадоў для 40 вучняў на суму 2,70 руб.

  1. Забяспечыць бясплатным трохразовым харчаваннем за кошт бюджэтных сродкаў 12 вучняў з сем'яў, якія маюць трох і больш дзяцей на ўтрыманні і выхаванні на суму 4,58 руб. (спіс вучняў прыкладаецца).
  2. Арганізаваць для 13 вучняў, якія наведваюць групу падоўжанага дня і пастаянна пражываюць на тэрыторыі радыеактыўнага забруджвання, за кошт бюджэтных сродкаў двухразовае харчаванне на суму 3,89 руб., за кошт сродкаў бацькоў або іншых законных прадстаўнікоў - арганізаваць падвячорак для 13 вучняў пры знаходжанні ва ўстанове 8-10,5 гадзін на суму 0,69 руб. (спіс вучняў прыкладаецца).
  3. Прызначыць выхавальніка групы падоўжанага дня Скрабец Алену Мікалаеўну адказнай за падачу звестак аб колькасці вучняў па арганізацыі аднаразовага харчавання (падвячорак) за кошт сродкаў бацькоў або іншых законных прадстаўнікоў.
  4. Стварыць камісію па арганізацыі бясплатнага харчавання вучняў у наступным складзе:

Старшыня камісіі: Майсюк Валянціна Васільеўна, дырэктар школы;

Члены камісіі: Вярэніч Марыя Андрэеўна, намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце,

Зельманчук Марыя Паўлаўна, настаўнік пачатковых класаў;

Міцкевіч Марыя Уладзіміраўна, настаўнік беларускай, рускай мовы і літаратуры;

Жэлянгоўская Людміла Васільеўна, настаўнік пачатковых класаў.

  1. Стварыць бракеражную камісію і зацвердзіць у наступным складзе:

Старшыня камісіі: Майсюк Валянціна Васільеўна, дырэктар школы

Члены камісіі: Вярэніч Марыя Андрэеўна, намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце;

Скулавец Вера Паўлаўна, повар;

Зельманчук Наталля Рыгораўна, медыцынская сястра;

Дзяжурныя настаўнікі па школьнай сталовай:

Шыкунец Інеса Ігараўна, настаўнік нямецкай мовы;

Скулавец Ігар Уладзіміравіч, настаўнік фізічнай культуры;

Аўсянік Васіль Ваславіч, настаўнік фізічнай культуры;

Астапчук Марыя Васільеўна, настаўнік беларускай мовы і літаратуры;

Баўкуновіч Дзмітрый Андрэевіч, настаўнік фізікі і інфарматыкі;

Зельманчук Марыя Паўлаўна, настаўнік пачатковых класаў;

Зельманчук Святлана Станіславаўна, настаўнік пачатковых класаў;

Скрабец Наталія Мікалаеўна, настаўнік пачатковых класаў;

Скрабец Алена Мікалаеўна, выхавальнік ГПД;

Прындзюк Фёдар Анатольевіч, педагог-арганізатар;

Гараст Святлана Уладзіміраўна, настаўнік пачатковых класаў;

Жэлянгоўская Людміла Васільеўна, настаўнік пачатковых класаў;

Страха Марыя Пятроўна, настаўнік нямецкай мовы;

Галавач Аляксандр Юр’евіч, настаўнік гісторыі і грамадазнаўства;

Мельнік Юлія Міхайлаўна, настаўнік біялогіі;

Міцкевіч Марыя Уладзіміраўна, настаўнік беларускай, рускай мовы і літаратуры;

Міцкевіч Мікалай Мікалаевіч, прадстаўнік бацькоўскага камітэту.

  1. Стварыць савет па харчаванні і зацвердзіць у наступным складзе:

Старшыня савета: Майсюк Валянціна Васільеўна, дырэктар школы.

Сакратар савета: Прындзюк Фёдар Анатольевіч, педагог сацыяльны.

Члены савета: Міцкевіч Марыя Уладзіміраўна, настаўнік беларускай, рускай мовы і літаратуры;

Зельманчук Марыя Паўлаўна, настаўнік пачатковых класаў;

Зельманчук Наталія Рыгораўна, медыцынскі работнік;

Скулавец Вера Паўлаўна, повар;

Міцкевіч Мікалай Мікалаевіч, прадстаўнік бацькоўскага камітэта школы;

Кураш Ягор, вучань 10 класа.

  1. Прызначыць Міцкевіч Марыю Уладзіміраўну, настаўніка беларускай, рускай мовы і літаратуры адказнай за арганізацыю харчавання вучняў, вядзеннем улікова-справаздачнай дакументацыі па харчаванні.
  2. Прызначыць адказнымі за выкананне пунктаў раздзелаў тыпавой Праграмы вытворчага кантролю за выкананнем санітарных норм і правілаў, выкананнем санітарна-проціэпідэмічных і прафілактычных мерапрыемстваў ва ўстанове адукацыі наступных педагагічных работнікаў:

Вярэніч Марыю Андрэеўну, намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце;

Міцкевіч Марыю Уладзіміраўну, настаўніка беларускай, рускай мовы і літаратуры;

Зельманчука Сяргея Генадзьевіча, загадчыка гаспадаркі.

  1. Замацаваць за абедзеннай залай наступных тэхработнікаў ўстановы:

Зельманчук Таццяну Пятроўну;

Алейнік Алену Максімаўну;

Мельнік Зою Аркадзьеўну;

Яхнавец Алёну Мацвееўну

 і зацвердзіць графік уборкі абедзеннай залы (дадатак).

  1. Прызначыць Зельманчука Сяргея Генадзьевіча, загадчыка гаспадаркі, адказнай асобай за правядзеннем штодзённага ўліку харчовых адходаў з выкарыстаннем уліковых форм і праводзіць іх інвентарызацыю.
  2. Зацвердзіць графік прыёму ежы вучняў (дадатак).
  3. Зацвердзіць графік дзяжурства па сталовай настаўнікаў і вучняў, (дадатак).
  4. Кантроль за выкананнем гэтага загада ўскласці на намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце Вярэніч Марыю Андрэеўну.

 

 

Дырэктар школы                                                        В.В.Майсюк

свернуть